Vän för livet!

2010-10-05 @ 10:53:47

Denna helgen som gick var vi på kennel läger hos världens bästa uppfödare Annelie och Lojocas kennel. Alltid lika varmt välkomnande att köra till Svenljunga till dessa fantastiska människor som bor där.
Jag brukar säga att jag fick inte bara en underbar hund när jag köpte Annie utan även en vän för livet i form av Annelie ♥ Tack min vän för att du är du och för att du alltid finns där för oss i solsken och full storm!

Jag kommer berätta mer om helgen senare men just nu väntar en underbar solstråle på sin mamma på dagis ♥


Några få biler som Annelie tog på oss, de kommer fler .... =)


Kommentarer
Postat av: Riitta

Det var kul att träffas dig irl på Lojocas kennelläger :)Och givetvis Annie också. Men henna har jag ju träffat vid flertalet tillfällen förut.

Sköt om er!/Kram

2010-10-05 @ 12:19:55
URL: http://www.kreivis.com
Postat av: Annelie

Tack, så gulligt du skriver Malena! Tack för att du kom, för att du är en fantastiskt matte för Annie (Vilken känsla när hon sprang och lekte med alla de andra hundarna! - synd att vi inte fotade det) och för att du tog dig an Amaya och dessutom stylade henne under helgen.

KRAAAM

2010-10-05 @ 13:14:46
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback