Stjärna

2010-07-29 @ 22:10:35
Tänka att min stjärna fortfarande lyser stark och klar!! Min underbara Obelix gick in och nästan nollade hopp veteran men TYVÄRR krachade han i oxern som var sista hindret. Lite väl tuft för vettar tycker jag men ååå så kul vi hade. De räckte till vinst över Lotta & Tiger ♥ som fick revanch i agilityn där vi kostade på oss en miss i slalom. Duktiga vettar vi har Lotta!!

Sen kom "WM" vinsten när jag och Annie satt ALLA kontaktfälten lugnt och fint och PRECIS som vi tränat!! UNDERBART!! Att matte sen släpte allt och de blev två missar gör absolut ingenting för jag är såååå nöjd!!

I hopp tränade vi sen på att vara offensiva. Något jag inte riktig lärt mig ännu och vid två tillfällen flyttade jag mig för sakta så Annie rev två hinder. Men jag är mkt nöjd med min dam!!

Idag har vi börjat slipa på possition i krypet något som Annie inte tyckte var helt lätt men ett steg i taget så ska vi nog få ihop de hela.

När jag googlade idag kom plötsligt denna bild upp.... De sticker fortfarande i mitt hjärta... saknaden är såååå STOR!!!


♥ Vi glömmer dig aldrig ♥



Kommentarer
Postat av: Emelie

Huliganen som vi alltid kommer att minnas. Underbara, fina Pim! <3

2010-07-30 @ 09:34:00
URL: http://hundelivet.blogg.se/
Postat av: helene

Vad skönt att du börjar få ordning på krypet!



Jag började själv med att shejpa (med lite fusk hjälper kanske) fram att hon skulle sträcka ut bakbenen helt när hon låg ner. Sen har vi jobbat med det därifrån. Dock har jag väldiga problem med att få henne att krypa i vått gräs. Så vi hoppas på fint väder när det är dax för tävling!



Kul att agilityn går fortsatt bra för er! kram

2010-07-31 @ 16:27:57
URL: http://mejsis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback