Pepparkakeland

2010-12-04 @ 11:10:32
Igår var bästa vännerna här och vi bakade pepparkakor, eller som Jonatan säger PIPPIKAKA!! Tack tjejer för en trevlig eftermiddag, nästa gång blir de lussekatter ♥





I torsdags
åt vi något som är väldigt underskattat med sååå gott. Vi åt stekt falukorv och riktigt stuvade makaroner! MUMS MUMS MUS säger jag bara! Glömde tyvärr bort att fotografera med receptet är hämtat från recept.nu, klickar här för att komma direkt till receptet Till makaronerna serverade vi kyckling falukorv. De är väldigt mycket mer och godare smak i denna korven tycker vi.

I går blev de hemma gjord pizza. Jag köpte hem pizzadegs mix och sen "tar man vad man haver" och gillar att ha på =)

Min pizza såg ut såhär:

Chilisås
Skinka
Soltorkade tomater
Feta ost
Röd lök
Färska tomater
Riven ost
Pizza kryddor



Eddie pizza såg ut såhär:

Chilisås
Skinka
Svamp
Tomater
Röd lök
Ananas
Riven ost
Pizza kryddor


Korten är tagna innan pizzorna sats in i ugnen..

Jonatan´s mat bestod av favoriten makaroner & korv ♥



Idag
på schemat står först och främst fortsatt städning. Men sen kommer ju världens bästa Annette hit och kanske har hon med sig favoriten Lillis ♥ Så nu är de dags för mig att sluka sista kaffe latén och bege mig ifrån datorn. Ha en underbar dag i de underbara värdet!

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack själva <3 jätte mysigt!!!! Kram

2010-12-04 @ 13:26:12
Postat av: mormor

Vilka två underbara juveler. Tänk två bästa kompisar som bakar "pippikakor" ihop. TÄNK VAD LIVET ÄR JUVLIGT JUST NU I JUL STRESSEN.

Tusen kramar till er alla.

2010-12-04 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback