Vill du så kan du!

2016-04-01 @ 13:04:59
Jag fick en efterlängtad present i påsk av min fina sambo. Eva Marie Wergårds kurs i fysträning med hund. Idag var det dags för första passet. Konditionspass med progressiva intervaller. Jag selade på Tikka, snegla på Klappen och tänkte.. Nja lilla vän detta kommer du inte uppskatta! Tikka där emot var lika taggad som jag. Första 2 intervallerna var helt okej, 3e var andnöd, 4e kom blodsmaken och 5e var en nära döden upplevelse. Men vilken energi jag fick och nu längtar jag till nästa gång så jag kan förbättra tiden!!!! Tikka älskade varje sekund även om hon vid något tillfälle titta lite oroligt på sin matte och undrade om hon skulle dö, hihi! 
Nu är vi ingång och nu kan vi bara bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback