Dag1 - 68,4kg / 90cm

2010-05-19 @ 21:39:39
Nu har den börjat, kampen mot mina sista mamma kilon!!
I över 2 års tid har jag envist burit runt på dessa sista kilon och vårdat dom ömt. De har varit en form av hat kärlek. Jag vill bli av med dom men har inte riktigt orkat släppa taget om dom. Men NU, ja NU ska jag minsann klippa navelsträngen bit för bit tills dom till slut lämnar min kropp för gott!!

Jag började min kamp nu ikväll med mätning & vägning, *URK* vad jobbigt de var att se dom där HEMSKA siffrorna!!
Tanken är att jag varje onsdag ska mäta & väga och förhoppningsvis minska någon micro mm per vecka så att jag sådär lagom till nästa ska tillverkas, OM de nu blir en nästa, har gått ner till dom mått/vikt jag vill ha!
Nej minsann så lång tid ska de inte behöva ta, men jag vill inte sätta någon tidspress de får ta den tid de tar!

Ikväll började jag med 30 min på motionscykeln i källaren med 2 min intervaller. JOBBIGT men gud så skönt efteråt!! Jag som tordde jag hade kondis, bör man inte ha de när man tävlar agility?? För jag vill då LOVA att jag har inte i närheten av någon bra kondis!! Men de lär väl bli ändring på de me nu!!

Om jag nu inte bestämmer mig för att de är allt för jobbigt att skiljas från dom där sista UNDERBARA kilona och väljer att fortsätta vårda dom ömt... ALDRIG!!


"källa"

NU BÖRJAR KAMPEN!!






Kommentarer
Postat av: Annelie

Inte kan jag se att du har några kilo som behöver bantas bort iaf. Men det är ju den egna känslan som gäller så jag hejar på dig så klart :) å tänk....med ännu bättre kondis blir du ännu snabbare på agilityplanen :)



Kram

2010-05-20 @ 01:37:50
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Kim

Jag har också massa graviditets kilon sen Victor föddes för snart 5 månader sedan.

2010-06-12 @ 22:41:00
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback