Dag 3

2010-05-21 @ 19:31:09

Då var denna arbetsveckan slut och imorgon börjar ännu en helg =)

Imorse fick jag sällskap av min lilla underbara solstråle på morgon promenaden! Jag gav mig tusan på att vi skulle gå på stigarena men med faciet i hand så är vägarna bättre med vagn... *hihi* Fast jag fick extra träning för de är minsann tungt att föra en barnvagn framför sig på en smal stig med gropar, rötter och stenar!
Jag måste säga att de är SÅÅÅ skönt att ta en promenad på morgonen innan alla andra vaknat. Man orkar med dagen på ett helt annat sätt än man gjort tidigare!

Timmarna på jobbet bara flög fram idag! Har haft mer en mkt att göra och helt plötsligt var klockan 17 och de var dags att gå hem. Hämtade hem min son som nu sover gott och strax ska jag bege mig ner till källaren och cykla =)

Jag glömde ju nästan... jag blev blond, eller BLONDARE!! Men de räckte inte... för er som skall träffa mig imorgon på tävling vill jag förbereda er på en lite chock. Kan säga såhär NEJ jag har ingen hjälpreda med mig... de är jag trots att de absolut inte ser ut som jag ;) Tack Alex för min nya underbara frsiyr. Ska absolut ha tuppkam imorgon!! *hihi*

Imorgon bär de alltså av på tävling igen och DEBUT I AG2!!!! Jag trodde aldrig jag skulle få skriva att vi äntligen är i AG2. UNDEBAR känsla verkligen. Vi startar sist på dagen och klass 2 beräknar att dr igång tidigast 12.30 så jag ska köra vid 12 hemmifrån tänkte jag. SKÖNT att äntligen få sovmorgon när man ska tävla!!

Nu kallar källaren och min cykel!!


"källa"


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ni kommer att klara debuten hur bra som helst. Trots det håller jag tummen och skickar en lyckaspark....bara för att...

Kram

2010-05-21 @ 20:51:08
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback