Dag 2

2010-05-20 @ 14:20:44
Dagen började bra jag snoozade bara i ca 30 min innan jag kom upp!! Duktiga jag =)

Tog mig ett glas av mina nya favorit dricka sen bar de ut i skogen med hundarna. Så UNDERBART att bara höra mina hundar och allt fågelkvitter. Bara jag, hundarna och skogen. 30 min promenad sen frukost och sen iväg till jobbet.

Nu ska jag snart sluta och åka hem för idag. Fick lite dispans idag. Ikväll ska jag besöka världens bästa frisör och förhoppningsvis bli blond igen... har mina funderingar på att chocka omvärlden lite men vi får se vad Alex säger om de ;)

Senare ikväll är de hockey Sverige-Danmark som gäller!! HEJA HEJA HEJA!!



"källa"


Kommentarer
Postat av: Martina

Inte för att jag tycker att du behöver gå ner ngt, men lycka till med ditt 'mål' KRAM

2010-05-20 @ 14:37:46
Postat av: Annelie

Då får vi se om du är blondin nästa gång vi ses :)

Kram

2010-05-20 @ 18:39:20
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Marie

Hejsan



ÄR INTE DU BLOND...!?! Har jag altid trott... ;) :D



Tänkte bara meddela att Sprätten ikväll flyttat till sitt nya hem. :)

2010-05-20 @ 21:48:19
URL: http://andrummets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback