30-31 maj

2010-05-31 @ 00:52:38
00:39  jag BORDE sova då klockan ringer 06:00  men de går bara inte!!

Jag är fortfarande uppe i de blå och taggad ända ut i tå spetsarna efter dagens (gårdagens) tävlingsresultat i lyd.klass 1, jag som var totalt beredd att ge upp fick idag ÄNTLIGEN betalt för allt vårt slit och fick vårt efterlängtade 1a pris!

Platsläggande: 10
Tandvisning: 10
Linförighet: 8,5
- Träng, ljud(?) efter vid start, hoppar vid språng (tror de ska stå så...)
Läggande: 0 - Står
Inkallande: 9 - Tempo
Ställande: 8 - Steg
Appotering: 9 - Försök till för tidig apport
Hopp över hinder: 9,5 - På förare
Helhetsintryck: 10

SUMMA: 163 1:a Pris 2:a Placering

Sammanfattning. Lugnt och hermoniskt hela tiden. Linförigheten, då jag råkar ge ett extra kommando efter en halt får jag ett ljud från henne och då morrar jag till så hon går ner igen och de kan vara därför de står ljud eller hyt annars vet jag inte vad domaren menar där. Läggandet, tror vi missförstår varandra och för att inte få någon stress i henne låter jag de vara och kör de som ett ställande. Inkallning: Jag har varit lite tuff i ingångarna då Annie använde mig som bromskloss, därför får jag nu ett osäkert tempo in. Något vi måste jobba upp igen. För övrigt är jag jätte nöjd med henne. Några små saker här och där men på de stor hela kändes de toppen bra!!

Nu längtar vi till debuten i klass 2 om 2 veckor =)=)=)

Får väl försöka masa mig upp i sängen nu

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ni har verkligen förtjänat detta! Fina poäng blev det och starten i 2an kommer att gå ännu bättre. Än en gång, grattis!

Kramar

2010-05-31 @ 11:19:25
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: sophie

Grattis grattis!!! =D

2010-06-01 @ 08:57:45
URL: http://kallenberg.blogg.se/
Postat av: Alex

Grattis M!!Sketabra!

2010-06-01 @ 11:33:18
Postat av: Therese

Grattis. Va duktiga ni är.

Mmm lydnaden är toppen rolig..

Kul att ni redan är redo för start i 2an, ni har legat i hård träning =)



Kram

2010-06-04 @ 08:09:59
URL: http://hesan.wordpress.com
Postat av: Cissy

Grattis!! Ni är bara SÅÅÅ BRA!!! :)



Tack för kommentaren om min hemsida, det är bara att fixa vet du, den är ju gratis och det är perfekt om man inte orkar fortsätta sen :)

Kram

2010-06-04 @ 21:05:38
URL: http://nixo.cybersite.nu
Postat av: winett

Super grattis där, det gjorde ni super bra..wow !

Ni är så duktiga som tränar och tävlar på.

själv så bra busa vi runt och har kul...hihi

kramen

2010-06-05 @ 00:33:04
URL: http://www.aussielyan.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback