24 Maj

2010-05-24 @ 21:51:26

Under den senaste tiden har jag hela tiden försökt behaga alla andra och vika ner mig för att vara andra tillags. Jag har kännt att jag inte räcker till hur jag än gör. Jag lägger ner massa energi på andra människor men i slutändan blir jag bara besviken och känner mig utanför. De är en jobbig känsla som tar både energi och kraft från mig. Jag fixar ordnar och försöker få alla att må bra, men hur jag själv mår har jag inte brytt mig om.
Men NU är de slut med detta. Nu kommer jag välja bort allt de som inte ger mig någon glädje tillbaka. Välja bort allt de som skäl energi ifrån mig. Jag måste göra såhär för att vara en bra mamma/sambo/matte till min älskade familj. Från och med nu kommer jag enbart lägga tid och energi på dom/de som är beredda att lägga energi och tid på mig... Tack min underbara vänner för att ni sätter ner foten när ni ser att de räcker, vad vore livet uta er??!! ♥

I Lördags var de debut dags för mig och Busan. En bra klurig bana med många svårigheter som vi inte tränat så mkt på. Annie fixade alla dessa som en dans men TYVÄRR rev vi ett hinder där jag blev otydlig och glömde tala om att vi skulle svänga skarp. 5 fel och en 5e placering med bra tid. Jag är supernöjd med min lilla Busa!!

Träningen för mig själv går framåt. Cyklat två pass i helgen, 2 promenader varje dag & nu även tränings dvd. Ska köre en dvd varannan dag och varva med cykel. Så snart jag känner mig redo ska jag börja springa istället för att cykla dom kvällarna Eddie är hemma. Känner mig piggare och starkare än någonsin innan! Älskar min familj som ställer upp på mig och stöttar mig i min träning och mitt nya liv ♥ 

Träningen med Annie inför klass 1 starten i Lydnad i helgen går även den framåt. Vill bara få min 160 nu så vi kan börja fokucera på riktigt!!

Till slut vill jag bara säga....



"källa"

"Bry dig inte om vad kritikerna tycker och säger. Ingen har någonsin rest en staty till minne av en kritiker."

- Jean Sibelius


Kommentarer
Postat av: janet

Att umgås med folk som äter upp syret runt en och snor all enerigin har jag kastat ut ur mitt liv för längesedan. Vill inte ha parasiter i mitt liv ;)



Du gör helt rätt att sålla!!! Behåll dom vänner som ger något tillbaka och som du litar på. Man ska förtjäna en vänskap eller kan det va!!



//Janet

2010-05-24 @ 22:12:36
URL: http://flyingeagles.se
Postat av: Annelie

Helt rätt Malena! Var rädd om dig nu!

Kramar

2010-05-25 @ 00:01:14
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback