CID

2010-03-18 @ 21:53:24

Jag måste verkligen ta tag i mig själv och sköta mig blogg, jag är på tok för dålig på att uppdatera den!

Obelix är hemma och verkar faktiskt må ganska okej ändå. Han ser ut som en skabbråtta då dom rakat över allt för att ultraljuda hjärta, lungor, buk och tarmar.
Vi väntar fortfarande på odlingen från urinet får veta imorgon eller på måndag men nu behandlas han mot Borrelia i 10x2 dagar. Först 10 sen ev 10 till.
De har också kommit fram att Obbe är jätte känslig i mage och tarma och skall därför gå på speciela foder i resten av sitt liv i from av CID Spicifik


Runt den 21 april skall vi testa hans leder igen för att se om han behöver ytterligare behandling mad catropen men nu börjar vi här tycker jag så får vi se vad som händer. De värsta av allt är att de e slut med köttbullar och grisöran.......


Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Du kan få en av mej gör gärna design åt dig vill ha. Annars bara läsa om det och träna det gör att blir bättre på det.

2010-03-18 @ 22:48:46
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: emie

Nej. Inte ännu, fortsätter leta :-)

Hoppas obbe blir sig själv igen.

2010-03-19 @ 08:31:38
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback