Berget anfaller

2010-01-27 @ 20:34:26
Varför väntar man alltid med att tvätta tills tvätthögen är som ett berg som man knappt kan se över??!!
Jag hatar verkligen att tvätt!! Jag har kommit på vad jag vill ha i Julklapp.... En tvättmaskin till.... eller varför inte en person som tvättar till mig en gång i veckan =) =) =)

Ja ja bara att bita i de sura äpplet och tvätta....

Idag har de kommit ännu mer snö så nu ska jag köpa en sele som man sätter runt min mage som man sen spänner Annie i så jag har händerna fria till mina stavar!! Får se om jag hinner inom djuraffären imorgon och handla en =)

Idag var de lax på middags bordet. Super gott och enkelt!! Använde en ny krydda som jag varmt kan rekommendera!



Såhär blev resultatet idag



Nu kallar den där monster maskinen igen... in och brottas med berget... kanske man kan se att de minskar lite i alla fall.... ;)





Kommentarer
Postat av: Du vet vem =)

Ja eller hur en tvättmaskin till så att berget blir dubbellt så stort som nu för att du får två maskiner....och nej jag kommer inte att ta en syssla till här hemma, så bra är inte lönen :))

Middagarna smakar riktigt bra ;)

Kramiz

2010-01-27 @ 21:12:30
Postat av: Annelie

Så lyxigt och gott det ser ut!

Kram

2010-01-28 @ 02:29:34
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Kina

Förstår vad du menar med tvättberg!

Tyvärr blir det bara mer ju äldre barnen blir mm..

Maten ser jätttegod ut, behöver nog den där boken jag med

Kram

2010-01-28 @ 14:13:13
Postat av: Anonym

DET FINNS FOLK SOM ÄLSKAR ATT TVÄTTA. Vill Du ha min hjälp med din tvätt så fråga mig kram

2010-01-28 @ 21:32:38
Postat av: Malena

Vem är denna någon som så frivilligt ställer upp på detta? Men med tanke på första raden undrar jag om de inte är min kära mamma :)

2010-01-28 @ 23:26:25
Postat av: Therese

mm känner igen det där med tvättberg.. har ju precis flyttat igen och har fullt upp nu att tvätta ifatt mej hehe...

MMmm det ser gott ut =)



Nja det där med lains gung problem är helt sjukt jobbigt.. vi har tränat och tränat men det vill inte försvinna =(

Hoppas min lilla röd blir stor snabbt så jag kanske får mej en riktigt bra hund att träna med =)

kram

2010-01-30 @ 09:56:04
URL: http://hesan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback