VIRUS

2010-02-15 @ 18:30:35
Jaha då har de alltså flyttat in ett virus i min kropp... inte kan jag minnas att jag gav tillåtelse till detta!! Måste vara något fel på mitt antivirus program. Får nog byta ut detta elller uppdatera de jag har!! (Sambon kommenterar att de även tagit sig förbi brandväggen... hmm... får nog byta ut även denna då...)

I vilket fall som helst så innebär detta just nu att jag är hemma från jobbet... jag hemma!! SJUK!!! USCH... jag som HATAR att vara hemma... sjuk alltså!! Fast denna gången är de rätt skönt för jag orkar inte så mkt måste jag säga.

Idag var jag hos fabror doktorn och fick hostdämpande till natten... av någon anledning gillades de INTE att jag tränade en liiiiten stund agility igår med Annie... hmm!!
Jag frågade om den kommande helgen var i fara, men de berodde på hur LUGN jag håller mig fram til dess... LUGN??!! Hur ska man kunna vara lugn när man har ett överaktivt monster till hund som exploderar vilken sekund som helst??

Eller hmm... ja... just nu ligger hon HELT utslagen vid brasan i stora rummet och SOVER!! Nej hon e inte sjuk... tror jag i alla fall!! =) =) =)

Nu ska jag köra en virus scan på min kropp med hjälp av varmt tee och host dämpande så får vi se om vi kan driva ut den där iligalt inneboende i min kropp!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

STACKAS MIN LILLA FLICKA. DU BEHÖVER VILA DIN KROPP ÄR HELT SLUT. JAG SA TILL DIG ATT DU INTE SKULLE TRÄNAT ANNIE I LÖRDAGS. LIGG NU I SÄNGEN OCH SPRING INTE OMKRING OCH LETA ANTI VIRUS PROGRAM ELLER DISKRENSNING .TUSEN HJÄRTE KRAMAR FRÅN MAMMA

2010-02-15 @ 19:32:46
Postat av: Malin

Tack snälla! Det ska bli jätte spännande och mysigt med ett tillskott i familjen. :)

Allt är bra med oss alla. Hoppas att det är lika så hos er.

Kram

2010-02-16 @ 08:43:43
URL: http://lojocasloial.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback