Pass

2010-02-17 @ 23:24:43

Vet ni vad?? Jag har ett PASS!!
Inte för att jag vet vad jag ska med de till men matte säger att de e super viktigt för vår resa till helgen.

Ja ni hörde rätt. ÄNTLIGEN ska jag och min matte ut och resa och matte har LOOOOVAT att lämna viruset hemma!!! =)

Men åter till dehär passet... Matte säger att de var de jag fick när dom minst kapade av benet på mig för ett tag sen när dom tömde HELA min kropp på blod =( ... men dehär med Pass låter väldigt viktigt så de var väl värt de ändå!!

Matte säger att vi ska resa jätte tidigt på morgonen med Sabina och favorit Addi.
Addi är en lite lite kille som har stoooor respekt för mig. Jag tycker väldigt mkt om denna lilla kille men de e roligt att skrämma honom lite ibland. De räcker jag lyfter lite på läppen och säger grrr så lägger han sig ner!! hihi... =) Fast matte blir skit sur på mig när jag gör så... *suck* aldrig får man ha lite roligt!!
I vilket fall så ska vi åka till något som heter Danmark. Matte säger att de e ett annat land... hmm... finns de fler land än Sverige?? Undrar om hundarna ser lika dana ut där. 4 ben, svans och nos och så... de återstår ju att se... För att komma till dehär Danmark kommer vi åka över en lång bro... konstiga människor som kommer på detta med att bygga en väg som svävar i luften över havet!!! Ja vi får väl se hur de går.

4 lopp ska vi tävla matte och jag innomhus... sist vi tävlade inomhus gick de inte så bra säger matte. Jag blev lite stressad tyckte matte så vi tävlade bara en klass sen fick jag åka hem. Denna gången tror hon att de ska bli bättre för vi är med samarbetade. De tror jag me!! Min matte är ju ändå bäst... man kan ju inte vara annat när man äger världens bästa agility hund som kan ALLT!! =) =) =) =)
Ja jag kan ALLT om jag får göra som jag vill!! Matte håller dock inte med riktigt på de där... som jag vill... Hon säger att vissa saker mååååste man göra... som att gå ner på kontaktfälten HELA vägen!! MEN nu e de så att när man har sådan räser fart som jag har man inte TID att stanna, så de så!!!

Jaja, vi får väl se om de går att tävla i de där andra landet men nu ska vi sova. Bäst jag skyndar mig så jag får sova nääääära matte så kanske de där viruset inte får plats!!

Tass

Annie


Kommentarer
Postat av: Annelie

Annie, se till och sköt dig och lyssna ORDENTLIGT på din matte så kommer jag att bli riktigt stolt över dig och (kanske)låta bli att tukta dig nästa gång vi ses. /Morsan Tilda

2010-02-18 @ 00:36:43
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Martina

Hälsa matte att hon ska krya på sig ;) Kram !

2010-02-24 @ 19:51:57
URL: http://mysbyxan.blogspot.com
Postat av: Annelie

Önskar er alla fem där i Valje en riktigt trevlig helg!



Kramar

2010-02-26 @ 11:27:37
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: winett

Japp då har man nu fått iordning igen på datorn efter en krånglig uppdatering här av pogram vara...skratt..puuu.



Spännande me resa och pass...skratt ja slå nu till där i grannlandet.



Är ni färdig med kval poängen inför sm:et i år i laget, ler ! Själv har vi inte kunnat träna som vi ville pga denna snööö och nu har det även till stöt lite problem med triss vittring...hm så vi hinner nog inte få till det i år men det gör inget utan då istället kan vi ta det lugnt ovh fixa våra poäng här i sommar till nästa gång för vi vet ju att han kan skall bara få till vittringen igen här..hm konstigt detta.. ha du några tips, ler !



Krama bästa Socker topp Annie ifrån oss och så klart en bamse kram till dig.

2010-03-05 @ 00:27:01
URL: http://www.aussielyan.webs.com
Postat av: Anna o Askott

När ska du uppdatera då?

Kollar ofta in.

KRAMAR

2010-03-09 @ 20:29:05
URL: http://sarrat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback