Drömma

2010-08-11 @ 23:48:03

Så kom dagen, dagen som skulle ge mig allt de där jag sökt nu under vårt 1,5 år tillsammans!

I söndags bara hände de. Vi satt de där loppet jag längtat så efter. Vi satt ett lugnt stabilt AG2 lopp och PANG där satt första pinnen med vinst!!! Men de var inte den stroa segern för den stora segern var att jag var lugn. Före loppet, under loppet och efter loppet... ÄNTLIGEN!!!!

Nu hoppas jag att vi hittat den känslan vi sökt och att vi kan få den att stanna kvar hos oss så vi nu kan nå målet med detta året. Målet jag haft som dröm nu i såååå många år. Att få vara ett HELT klass 3 ekipage. En dröm som nu bara är 2 lugna stabila lopp bort....

Men samtidigt som jag kan känna doften så kryper de längs ryggraden, jag kände vittringen med Obbe jag kunde ta på den, 1 pinne bort och VIPS blev han sjuk och vi fick tyvärr aldrig chansen att ta den där sista pinnen. Allt hopp las på min underbara röda räser råtta och PRECIS när allt var sådär perfekt och jag kände att i år ska bli vårt år.... ja mer behöver jag inte skriva för alla vet.... Så denna gången vågar jag inte ens andas för OM ja OM de skulle hända min underbara fina lilla stumpa något nu så vet jag inte vad jag tar mig till!!

Men skam den som ger sig och tredje gången gillt som de heter. Denna gången ska de INTE få hända min hund något och denna gången ska jag nå mina drömmas mål att få vara ett helt klass 3 ekipage, att få lyckas med de jag kämpat efter i så många år!!

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar"

Källa: Nalle Puh - A.A. Milne


Kommentarer
Postat av: Annelie

Koppla av - inget ska hända! 3e gången gillt....det kommer att gå som en dans!

Kram

2010-08-11 @ 23:55:52
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Sanna och flocken

Oj snälla någon, tack så otroligt mycket för dina ord. Jag blev helt rörd!



Både Annlie och Annie har haft en otrolig tur, det är i alla fall vad jag tycker och säkerligen alltid kommer tycka. Alltid lika kul att läsa hur det går för er, jag tror absolut att vi en dag kommer få se er i stora sammanhang!



Kram

Postat av: emelie

Ja, det var en trevlig runda. Synd vi inte kunde gå idag, men det får bli när Wiggo och Annie kan umgås igen :-)



2010-08-14 @ 17:10:49
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback