Jag vill ge dig allt i världen, men mitt liv vill jag dela med dig

2011-01-31 @ 20:31:57

Just nu finner jag ingen tid alls till att blogga. Kanske för att jag just nu inte har så mycket att blogga om. Annie har 11 dagar kvar på medicinen och på onsdag åker stygnen. De känns äntligen som allt går på rätt håll och nu längtar vi tills vi får sätta igång med träningen igen ♥

Just nu är vi ett avlastningshem till världens goaste lilla röda kille vid namn Klappen mer om detta busfrö en anna dag nu väntar svenska boken "levande texter" och stycket ur Hamlet på mig.... JIPPIE!!!










Kommentarer
Postat av: sophie

Hej hej.



Ska vi ge det ett nytt försök och träna på söndag? =)



Kram

2011-02-01 @ 14:32:16
URL: http://kallenberg.blogg.se/
Postat av: Charlotte Petersson

Vad intressant dina poster verkar. kommer definitivt läsa igen! :p Hoppas du har en bra vardag (:

2011-02-24 @ 01:05:11
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback