En ökning på 150

2011-02-14 @ 20:20:57

Jag har under 3 veckor fört en disskution med min företagsekonomi lärare i A kursen om att jag han tycker att jag borde läsa företagsekonomi B samtidigt. Jag har sagt nej och tyckt att de blir på tok för tufft. Men så idag lyckades han övertala mig och idag började jag även läsa företagsekonomi B. Att detta sen innebar en ökning med 150p visste jag inte fören efteråt!!
Lite skräck blandad förtjusning blev de allt när jag fick veta att jag ska läsa av 550p på en termin!!
Men nu är de bara att tuta och köra - skam den som ger sig!!

Idag är de alla hjätans dag, de tror jag ingen har missat! Självklart fick de största hjärtat i familjen en liten paket. Oj så uppskattad den blev Jonatan! Själv har jag funderat mer än en gång under kvällen om de var en så genomtänkt gåva till en kille på snart 3 år, men han blev ju så glad ♥


Kommentarer
Postat av: Annelie

Plugga lugnt :)



Fina saker till fina killen.



Ha det bäst /Kramar

2011-02-14 @ 21:00:26
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Malena

Svar till Annelie: Ja visst var dom??!! Dom kostade bara 50 kr ihop så jag kunde inte låta bli :) kram på dej

2011-02-14 @ 21:07:26
URL: http://valjelivet.blogg.se/
Postat av: mormor

Tusen alla hjärtan till er alla. Utan er skulle jag vara fattig. Tänk vad rik jag är. En hel söndag med mitt/vårt älskade lilltroll, sen tre blöta pussar och sist med inte minst en underbar dotter och hennes omtänksamme Eddie. Tusen pussar till er alla. Kram

2011-02-14 @ 22:09:11
Postat av: Anne

Hejsan!

Jag vill bara ge dig ett tips om att se över stavningen och ordbearbetningen när du skriver. Det du skriver är intressant men eftersom du tydligen studerar företagsekonomi så brukar de flesta lärare förutsätta att man kan stava ordentligt som vuxen.

lycka till med plugg och hundar, hälsar Anne

2011-02-20 @ 00:15:24
Postat av: Charlotte

Vad jag vet så brukar man börja en ny mening med Stor bokstav och avsluta med punkt.

Kolla över din egen text innan du hoppar på andra offentligt! Såna "tips" tycker jag du kan skicka

som ett mail till Malena! Om de ens bör ges.

Det tycker jag och det står jag för!

//Charlotte

2011-02-21 @ 19:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback