Tablettmissbrukare?!

2010-09-17 @ 08:51:31
Alvedon, Nipaxson, Bisolvon, Nezeril, Strepsils, Otrivin och till slut Honungsvatten!!!

Ja ni som vet vad detta är har ju redan räknat ut att jag är FÖRKYLD!!!!!! Inte så liiiite heller tror aldrig jag varit såhär dålig av en förkylning i hela mitt liv och de passar jag på att bli 3 dagar innan vår lägre start!!!! SMART MALENA

Men nu är de bara så att skam den som ger sig och efter att ha sett till att vasken ser ut som ett mindre apotek och kroppen fått i sig en frukost bestående av ovanämnda ingredienser, så nu kan man lägga till hobby knarkare till meritlistan, så ska jag nu bege mig ut och lägga sista spåret innan the grande finale

Igår hade jag knappt någon röst allas kvar men idag har jag något som man nog kan göra sig förstodd av så Annie kanske kan känna ingen mina kommandon, bra undanflykt annars att använda sig av... Jag som hatar när man använder sig av undanflykter när de gått dåligt!

Mycket gnälla blev de idag men thats life


"Länk"


Kommentarer
Postat av: Sabine

Tack så mycket Malena för dina fina kommenterar!:)Ja den nya tien har ett blått öga,det är ju så med dessa linjerna vi gillar och särskilt Overland linjerna som hon har mycket av att de ofta har ett eller två blå ögon ;)Eller mixade!:)



Hoppas din förkylning släpper,min sitter också i..extra kul när man ska åka på långresa till Tyskland hehe :):)

2010-09-17 @ 13:14:16
URL: http://dirtysouthsaussies.wordpress.com
Postat av: Annelie

Krya på dig! Lycka till på söndag /Kram

2010-09-17 @ 16:33:48
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: mamma

Nu min lilla höna är det sängen som gäller. kroppen måste få vila om du ska bli av med din förkylning. puss och kram och krya på dig från Mamma och Pappa

2010-09-17 @ 21:19:44
Postat av: Elisabeth, Merlin & Mio

Krya på dig....!!!!!!!

2010-09-17 @ 22:33:43
URL: http://merlinomio.wordpress.com
Postat av: Sanna och flocken

Du måste krya på dig!



(nu har jag skrivit i min blogg ang vad jag menade)



kram

2010-09-18 @ 07:14:20
URL: http://svartvita.wordpress.com
Postat av: Annelie

Lycka till i morgon! Tänker på er och tror massor på er. Ni är superduktiga tillsammans. Djupt andetag Malena ;)



Kramar

2010-09-18 @ 22:32:44
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Annelie

Grattis till ett fantastikst spårarbete och andra platsen. Att det sen gick hela vägen var syd, saker påverkar....mitt fel? Ditt fel? Annies fel? Nä, ingens fel! Annie var helt enkelt inte mogen för de störningar som det blev. Bara att acceptera, träna vidare, och njuta av det som ju gick så bra. Det andra går att träna på men spåra måste hon kunna och det kan hon ju! Jag är glad och så stolt över er!

Kramar

2010-09-19 @ 12:14:10
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Annelie

att det sen INTE gick hela vägen ska det ju stå så klart :)

2010-09-19 @ 12:14:56
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Winett

Min philip han har lånat min mobil i dag så jag såg inte förren nu att du hade skickat ett medelande på den.

Förstår att du blev lite ledsen när ni var så nära men säger precies som Annelie att du måste glädjas åt det fantastiska spår arbete som Annie visade upp idag sen att det inte gick som du hade tänkt dig på lydnaden är mindre viktigt, nu vet du att spåret fungerar och du behöver inte lägga så stor vikt på det till nästa tävling, tycker att du skall anmäla dig så snart du kan till en lägre tävling igen och inte göra så stor sak över lydnaden. hon kommer att fixa det nästa gång det vet jag, ler ! Du är så duktig Malena tryck inte ner dig själv och hade jag dig som valp köpare till mina hundar så hade jag vart precies som annelie skriver väldigt STOLT ÖVER DIG, du är fantastisk hund förare och Annie är en fantstisk lite härlig tik, tillsamans är ni alltid ETT. Det kommer att komma hundra tals tävlingar så bra upp igen, ibland faller man men den riktiga vinnaren är den som ställer sig upp igen och bra bostar av sig grusen...ler och det är du det vet jag Malena...gumman så är det, du skall vet att jag har gjort massor av tävlingar med ett total krasch i sig...Njut nu istället av att du vet att du har en riktig liten spår stjärna där resten fixar ni nästa gång.



Många tröstande kramar i från mitt hjärta

2010-09-19 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback