Söndag

2010-09-12 @ 07:56:15

De var ingen kortslutning av min iPhone så nu är de frisk igen. Den behövde bara 0 ställas och de fixade hjälten inne i telenor butiken!! =)
Allt finns kvar i mobilen och nu ligger de även på min dator så jag aldrig ska behöva oroa mig igen.

Igår tillbringade vi en härlig förmiddag på mitt nya favorit ställe. I Råby skogen med Catte och Arro. Annie verkar tycka bra om Arro men så fort dom börjar leka kommer polisen och lägger sig i. MIN säger Obbe och Arro snäll som han är OKEJ OKEJ!! Tack Catte för våra promenader dom betyder så mycket på många vis =)

Efter en härlig promenad bar de av till en gammal vän för att ta en fika. En härlig eftermiddag blev de med gos av den söta lille samojed valpen Minus och givetvis stora fina Nixo =) Tack för kaffe, saft och kakor och som vanligt trevligt sällskap. Vi fick ju använda hjärnan också och de e ju aldrig fel ;) Hoppas ni hade en super kväll och att tältet inte blåste iväg =)

Nu blir de frukost sen börjar ännu en händelserik dag massor av planer men först spår med Annie Bannie Bus.
Nu börjar jag bli riktigt nervös inför lägre starten... sista skott träningen på tisdag!


Kommentarer
Postat av: Jeanett

Hmmm tack för att du håller tummen .............men idag behövs det ju inte =)

Va bara kul att se alla hundarna.

Skönt att du fått ordning på din tele

Kramiz

2010-09-12 @ 17:42:21
Postat av: sophie

Jodå jag kan träna på tisdag =) Ska vi säga samma tid som sist?



Kram

2010-09-12 @ 18:36:56
Postat av: Cathrine

Tack själv för sällskapet! :)

Jag tycker det funkar ganska bra med grabbarna, Arro vet sin plats ju... :)

Ska ta med Tin Tin nästa gång kanske så det blir rättvist med två tjejer! :)

2010-09-12 @ 20:27:21
URL: http://www.jinxhundcenter.se
Postat av: Anna, Nemo och Wilja

Tack för den fina kommentaren i min blogg. Vet inte om jag är det men man vill utvecklas hela tiden. Ja du får höra av dig när du vill träna =)

Kram

2010-09-13 @ 21:32:17
URL: http://wiljaonemo.blogg.se/
Postat av: emelie

så lite så vännen. vi hörs och lycka till i helgen :-) kramar

2010-09-14 @ 16:18:02
URL: http://livetmedemie.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vad roligt att höra, det kommer att gå jättebra på söndag! =) Ses i morgon



Kramar

2010-09-14 @ 22:17:26
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback