Sånt e livet

2010-09-14 @ 22:17:14

I ett rasande tempo som vanligt =)

Jag som trodde man skulle ha massa tid över som arbetslös men ACK vad fel jag har!!!
Fast om de betyder upptagen med underbara skogs promenader med en fin vän, träning av hund med ännu fler finna vänner och få lov att spendera tid med min underbara sambo och son så är jag gärna upptagen.
Hade bara velat ha lite tid till över till alla mina fina vänner runt om i sverige =) Fast snart så är vi tillbaka på agility banan och då får jag träffa ett par av dom igen ♥ saknar er!!

Idag blev de träning med S och hennes underbara tik som jag bara tycker mer och mer om för varje gång vi tränar. Idag körde vi igenom mkt inför söndag och jag är väldigt nöjd med damen min ♥
Plats med skott satt fint. Backade lite idag för att ge henne extra trygghet inför söndag. Hon är inte rädd för skottet men vill gärna se skjytten, så nu har vi fått bli lite hårdare att plats är plats oavsett vart skjytten står. Hon köpte detta fint idag och de känns lovade inför söndag.

Imorgon blir de spår med S på morgonen sen blir de familjen och allt vad de innebär resten av dagen =)

Måste bara berätta en annan sak. Idag när vi väntade på skott träningen stod jag och tittade på min vän E som tränade med sin hund på agility banan. Hon tränade någon form av gymnastik med sin hund som såg väldigt komplicerat men NYTTIGT ut. Men hennes hund fick de att se så lätt ut!! Vilket samspel dom hade där nere helt underbart att se. Så inte måste man springa runt en bana för att de ska se vackert och samspelt ut de räcker med ett hinder i minsta möjlig fart för att se samspelet mellan dessa. Jag blev väldigt sugen att prova denna övning när bruks perioden är över. Hoppas jag får äran att bli inlärd =)=)


I mina ögon de vackraste som finns


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det kommer att gå så fint på söndag. Ni är redo! Fin bild på Annie-Bannie-Bus!

Kram

2010-09-15 @ 02:05:13
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Annelie

Snyggt jobbat i spåret!! :)

2010-09-15 @ 10:49:03
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Martha, Idefix o Klappen

Kommer gå kanon i helgen! :D

Snart snart... ;)

2010-09-15 @ 14:11:43
URL: http://www.fagerlandsroda.se
Postat av: Cissy

Hinner jag inte höra av mig i helgen så passar jag på att redan nu önskar er lycka till, ni kommer fixa det galant :)

Kramen

2010-09-15 @ 20:30:30
URL: http://nixo.cybersite.nu
Postat av: Malin

Ibland sitter de hårt de där kilona. ;) Men det låter som du är flitig så det ska nog gå. heja,heja

Ja,jag ska se om jag kan få till ett par bilder på rummet. Det blev så himla gulligt. :)

2010-09-16 @ 11:03:00
URL: http://lojocasloial.blogspot.com
Postat av: emelie

gymnastik kan man nog kalla det ;-) Övningar jag fick efter att Ior varit skadad plus lite eget påhitt :-) han tycker dock att det ska gå lite snabbare än vad jag tycker :-)

2010-09-18 @ 12:05:59
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback