Mitt hjärta tillhör dig

2010-12-04 @ 22:09:30

Satt och gick igenom lite foto från 2010 och hittade då dessa...



När jag ser denna bild blir jag så varm i hjärtat och kan inte låta bli att skratta! Han är min lilla underbara prins denna lilla herre och jag älskar honom av hela mitt hjärta ♥

TACK vill vi säga till underbara Annette och hennes underbara son Lillis som varit här idag och ätit Pippikaka och livsfarliga muffins =) Alltid lika kul att få ha dig här Annette och tusen tack Lillis för att du tog dig tid att leka med min son. Han sover som en stock nu med ett stort leende på läpparna. Du gjorde hans dag!


Kommentarer
Postat av: sophie

Nästa vecka låter mycket bra tycker jag =)



Kramar

2010-12-05 @ 12:02:04
URL: http://kallenberg.blogg.se/
Postat av: Annette

Vi hade en mycket trevlig eftermiddag! Dels träffa familjen och finaste bobbanlix:) jonte e en sån härlig kille!! Lillis ställer upp som legobyggare när som helst!!!

2010-12-05 @ 12:14:14
Postat av: Mor-Mia

Såå söt han är din lille prins!

Vad nyfiken jag blir nu, hoppas att du mailar mig snart ;)



Kram kram

2010-12-05 @ 16:00:19
URL: http://mor-mia.blogspot.com
Postat av: mormor

Ge mormors traktor prins en kram när han vaknar.

2010-12-05 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback