Dag 4 - sista helgen som arbetslös =)

2011-01-16 @ 22:26:52
Från och med tisdag får jag bära titeln studerande... de känns bättre än titel arbetslös i alla fall! Jag ser verkligen fram emot skolan och kommer ta dessa komma 2,5 år ett steg i taget. De kommer bli tufft men de ska gå!! Så imorgon väntar 100 samtal till alla olika instanser för att berätta att jag nu mera inte ska ha A-kassa och vara inskriven som arbetssökande. KUL... eller inte!! I och med att jag börjar skolan innebär även detta att Jonatan kommer vara mer på dagis igen. Jag tror faktiskt att han ser fram emot detta. Få träffa kompisarna mer och leka av sig =)

Idag bakade jag valnötsbröd i mina nya fina formar från www.kalasform.se de blev super gott. Jätte häftiga formar och receptet låg i formarna. Givetvi s tog jag bilder men dom får komma imorgon.


Såhär ser mina fina formar ut hämtade bilden från www.kalasform.se



Sov gott för imorgon är en ny dag med nya möjligheter!!










Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken fin form! Brödet blev säkert underbart gott /kramar

2011-01-17 @ 13:40:28
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Annette

Vilka fina formar. De gör brödet gott också tror jag. Ha det bäst! Kram

2011-01-17 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback