Kärleken övervinner allt

2010-10-21 @ 23:24:46

Nu var tanken att jag skulle skriva om dagens träning och lägga in massor av bilder på detta men när jag satt med bilderna fastnade jag på bilderna av min gamla prins...

Idag hade Obelix en mkt bra dag där han både fick jobba lite och kunde leka vilt med Annie.
Men även om han just nu är pigg och fin så finns oron hela tiden där, oron över hur länge de håller.... jag vågar inte riktigt hoppas, jag vågar inte riktigt tro. Just nu vill jag bara stanna klockan och låta honom få vara den han är idag....

"Vi har klättrat upp för många backar du och jag min gammla vän och än ger vi inte upp för...
Kärleken övervinner allt"





Kommentarer
Postat av: ttan

ja så härligt fina han är finaste gammle mannen Oblix

Nu du är plättan igång med en hel ny hemsida och blogg..skratt så nu du kör plättan så det ryker om hår tossarna....hihi du får allt besöka sidan här är adressen dit min vän http://aussielyan.cybersite.nu och skriva en liten rolig rad.....ler

kramar men du Malena när skall vi träna ihopa... nu är jag så laddad här..ny vindar blåser så i mitt hår.. och ny energi blåses upp här...skratt

kramar och pössen

2010-10-22 @ 00:21:24
URL: http://aussielyan.cybercite.nu
Postat av: Annelie

Vilket underbart kollage du gjort på goa Obbe kärlek



Kram

2010-10-22 @ 07:32:08
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Martina

Finaste Obbe!!! <3

2010-10-22 @ 11:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback