"Hon flyger med egna vingar"

2010-10-22 @ 18:27:51

Just nu har jag fastnat för olika citat. Så mysig med latinska citat. Finns ju en uppsjö!
Idag har jag äntligen blivit färdig att göra klart lite kollage som ni som vill kan få njuta av här.

Idag är de fredag och precis som alla andra fredagarn innebär de tidig morgon i Tocken med Sophie och Loka
Idag fick Annie ett viltspår som omväxling. Hon gick på bra i början men fick lite brottom mot slutet och stressade runt lite. Men hittade sin älskade klöv de gjorde hon =) Men de roligaste med dagen var att se hur tänd Loka var av sitt spår! Som vanligt var Sophie flitig med kameran så vi får njuta av fina bilder från vårt Fredags mys




Något som jag berättat lite sparsamt om är att vi faktiskt fått vår första titel =) Vi blev nämligen i lördags klubbmästare i Agility jag och stumpan. 2 mkt fina lopp med bra tryck och jag tyckte inte att de känndes som jag höll igen eller "safade" någonstan. Allt känndes bara så bra! Tack Hanna för bilderna med Sabinas kamera.




Till slut kommer bilderna från torsdagens förmiddag på Annie och Obbe =) Både gjorde bra uppletande och min och Annies träning går bara från klarhet till klarhet. Jag har verkligen hittat nyckel ch tror jag börjar inse vad min nya underbara vän har lärt mig...

"Repetition, målmedvetenhet och förberedelser är nyckeln till framgång"






Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka underbart fina kollage!!

Kramar

2010-10-22 @ 19:02:10
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Annelie

Även jag gillar latinet. Har haft det i åtanke som kulltema men det har inte blivit av ännu iaf.



Hörs imorgon - tänker på er!



Kram

2010-10-22 @ 21:48:31
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Erica

Som vanligt malena underbara bilder på dom 4-benta :)

Och jätte fint kort på dig och annie :)



Kram från oss

2010-10-22 @ 22:56:25
URL: http://aussietoss.wordpress.com
Postat av: Mor-Mia

Vad ni är duktiga och så värda all framgång!!!

Känns som om ingenting är omöjligt för er just nu!!!

Bara att fortsätta och se till att behålla lugnet och fokuseringen!



Kram kram

2010-10-22 @ 23:17:34
URL: http://mor-mia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback