MorMor

2010-03-27 @ 19:13:49

Imorgon skall vi på kalas till min Mormor som fyller år på måndag. Probelmet är alltid desamma. VAD ska man köpa??
Men i år har jag minsann överträffat mig själv.

Min Mormor fick ålderdoms diabetes för ett par år sedan. Något som varit lite jobbigt både för henne och oss att lära sig leva med, hur man ska äta, när och vad. Men så träffade jag världens underbaraste "farmor" Margaretha som gav mig ett par tidningar från Diabetes föreningen som Mormor fick låna. Hon tyckte om dessa och därför blev presenten given... 1 år av tidingen DIABETES


"källa"

Men de kändes lite konstigt att bara ge bort en tidning. Såg inget kul ut... så jag bläddrade lite och hittade ett recept på Italinska småskorpor för diabetiker. Så idag har jag och jonte bakat detta och här är resultatet som mormor ska få imorgon






Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken fin present. Full av eftertanke och utvald (och bakad) just för din mormor.

Kram

2010-03-27 @ 19:56:42
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Martina

Blev hon glad för presenterna?

Kramen

2010-04-04 @ 19:52:59
URL: http://mysbyxan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback