Malmö Int

2010-03-19 @ 22:25:38
Imorgon kör jag och min underbara lilla son ner till Malmö så mamma och Nannie (som Jonte säger) kan tävla lite agility. Ska bli mysigt att åka iväg bara vi 3 =)

Annie skulle duschats ikväll men jag hoppade över de... får bli en annan dag! Nu har jag ju all tid i världen då jag från och med måndag är offciellt arbetslös!! Längtar inte till måndag med allt vad de innebär...

Arbetsförnedringen, Facket, A-kassan, Dagis..... suck suck suck..... allt för att en människa inte kan skilja på verklighet och fantasi!!! =(
Den de e mest synd om i detta fall är min älskade lilla son som ska få sina rutiner ändrade och inte få vara på sitt älskade dagis för med dom reglerna som är idag att han bara får vara på dagis mellan 8-11 5 dagar i vecakn tänker inte jag asa upp min lilla son klockan 7 för att lämna honom på dagis inte! Då har vi de mysigare här hemma han och jag. Vad hinner man på 3 timmar? Nej då kan jag lika gärna ha honom hemma känner jag.

Nog om detta nu ska vi sova för imorgon ska vi tävla AGILITY


Kommentarer
Postat av: Annelie

Allt har en mening vet du väl Malena - till och med det här. Bara vänta och se!



Jag kommer att hålla tummarna imorgon så klart och imorgon är en sån där dag när jag INTE kommer att glömma bort att ta med mig mobilen :)



Spark i baken!



Kram

2010-03-19 @ 22:46:51
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Anonym

Livet har en mening med allt.Det bästa vi har är varandra. Lycka till i Malmö. Njut av dagen med två av dina fyra älsklingar. Jonatan är en unik och helt fantastisk person. Tänk att Du o Eddie har denna fantastiska person ihop. Denna juvliga lilla person är värt allt. Glöm falska människor och gå vidare mot solen, och den familj som älskar dig. Tusen kramar mamma.



2010-03-21 @ 10:10:55
Postat av: Emelie

Bloggen är uppdaterad:) Fast bara ett litet inlägg.



Kram

2010-03-21 @ 11:02:21
URL: http://hundelivet.blogg.se/
Postat av: Annette

Rolig träning i dag. Ge starka Jonte en kram från soptanten=)) Det löser sig, du har ju tankar om vad du vill göra. Det kommer att bli hur bra som helst. Ha det kram

2010-03-21 @ 13:30:00
Postat av: Sophie

Nej men vad har hänt? Då har vi ju tid för träning på måndag???



Kramar

2010-03-21 @ 17:38:46
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback