Hel tids jobb

2010-03-23 @ 07:18:13
De är minsann ingen som ska säga att man har tid över när man är arbetslös. De är ju ett heltids jobb med alla möten och papper och telefonsamtal!!!
Jag var totalt slut igår efter alla samtal hit och dit. Inskrivning på AF. CV skrivning. Arbets sökning. Jagning av intyg hit och dit.... *SUCK*

Idag väntar ytterligare möte och ett par jobb till jag ska söka... De e tur att min ÄLSKADE mamma går hemma och stöttar mig att min ÄLSKADE pappa lägger enerig från sitt arbete för att hjälpa mig med papper osv och sist men inte minst att min ÄLSKADE familj står ut med mig! Vad skulle jag gjort utan alla er??






Kommentarer
Postat av: Annelie

Förstår att det är ett heltidsjobb. Du ska se att det kommer att lösa sig till det bästa. Men ta inget jobb där du måste jobba 25/4 ;)



Kramar

2010-03-23 @ 12:44:59
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: emie

tack. ska titta på en imorgon oxå. Sen får jag se vilken av dom jag vill ha :-)



Länge sen jag spårade nu, så vet inte hur det ska gå :-P

2010-03-24 @ 12:49:36
URL: http://livetmedemie.blogg.se/
Postat av: Totte

Det ledet kan jag ställa mig först i och intyga på att det är mer än ett heltids jobb att svar i telefon, söka jobb, köra på intervjuer...

2010-03-24 @ 23:01:32
Postat av: Camilla

Hoppas allt löser sig för dig inom kort.

Kram

2010-03-25 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback