Snö & Sol

2010-01-26 @ 20:18:51
Kan de bli bättre än snö och sol?? Idag har Annie dragit mig väldigt långt på skidorna i skogen. Hej vad de går. Jätte härligt att stå där bak och bara njuta av att få arbeta med sin hund!!














Många bilder blev de, men de fick räcka med dessa för denna gången...

Idag fick jag äntligen bild på Jonte och Nannis (Annie) mys stund dom brukar ha varje dag...titta och njut säger jag bara... =)






Idag hände även något som inte hänt på lääääänge.... såhär låg som alltid innan men sen vi flyttade tillbaka har dom inte gjort de fören nu!! ♥



För er som vänta på dagens kvällsmat ska jag inte hålla er på sträckbänken längre för här kommer den



Dagens mat är, ASIATISKA BURGARE, receptet hämtat ur min bok - KÖP TILL 5

Gott och lagom stark. Chilisås istället för ketshup och dressing kan jag varmt rekommeder. Super gott =)

Är de något du vill ha receptet på får ni säga till så ordnar jag de.

Nu ska de bli kaffe här =)









Kommentarer
Postat av: emie

Visst är det. Trött på snön!

Nja. tror inte att jag ska det. Gåsahoppet blir nog årets första tävling för i år. Sen ska kanske jag och Therese till malmö int och ställa. Mer är inte planerat än så länge.. kram

2010-01-27 @ 11:53:04
URL: http://livetmedemie.blogg.se/
Postat av: Annelie

Underbara bilder på Obbe/Annie och på Jonte/Annie - man blir alldeles varm i hjärtat.



Kramar

2010-01-28 @ 02:31:05
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback