Ett år till

2010-01-07 @ 22:59:18

Då kan man lägga till ytterliagre ett år till min livslinje...
Igår fylde jag nämligen år.. igen.. ja precis så kändes de IGEN!! Herre gud jag tyckte de var igår jag fylde 27 och igår fylde jag alltså 28... tiden bara springer iväg fortare än snabbt, undrar om de e meningen att man ska hänga med =)

Idag när jag var hos min underbara frisör Alexandra på Saxess i Sölvesborg fick jag höra en annan kund säga något som jag tyckte var så himla bra sagt, någon hade frågat en tjej med någon form av handikapp hur gammal hon var och då hade hon svarat något följande:

Du de vet jag inte för vad är de för mening att lägga något på minnet som hela tiden ändrar sig!!

Så i fortsättningen tänker jag köra på denna =)

Igår flyttade vi även HEM på riktigt till Valje. Så nu är alla våra möbler och saker i Valje!! Hur skönt som helst!! Så nu i helgen ska de städas i lägenheten och sen på måndag är de dax för besiktning och överlämning av lägenheten. SKÖNT!! Så på måndag avslutar vi detta kapitel för gott och för all framtid =)

Avslutar dagens inlägg med en bild på min nya frisyr!!

















Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fin du blev =)

kram

2010-01-07 @ 23:25:51
URL: http://hesan.wordpress.com
Postat av: Martina

Super nice :) Hörs i helgen!! KRAM

2010-01-08 @ 00:33:58
Postat av: Annelie

Snygg du är i nya frisyren!



Du får komma när du vill och pussa på valpar - det vet du ju!



Kram

2010-01-08 @ 09:53:51
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: sophie

Tack =) Gärna det, tisdag kanske?

2010-01-08 @ 14:38:36
Postat av: sophie

Vid närmare eftertanke kanske vi får skjuta på träningen, skä hälsa på en kompis i karlshamn.. =) Kram

2010-01-09 @ 13:25:49
Postat av: Helene

Fin frisyr!



Kul att vara återföräljare. Har du någon hemsida eller så? Funderar ju faktikst på ett till täcke i den lite tjockare varianten och strolek större än den jag har i nättäcket :D

2010-01-09 @ 15:21:31
URL: http://mejsis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback