Övergiven

2010-02-16 @ 18:43:21
Nu är de såhär att jag minsann, Annie alltså, har blivit ÖVERGIVEN!!! =(

De hela började med att Matte var hängig och hostade mkt och blev kvar i sängen en hel dag... sen åkte hon iväg, hör och häpnad UTAN MIG!!! Katastrofen var en faktum!!! När hon ÄNTLIGEN kom tillbaka, vilket i sej MINST tog 200 år, berättade hon att ett VIRUS hade flyttat in i hennes kropp!! Ett virus?? I min Matte?? De låter inte bra tycker jag. Och de skulle nu visa sig att detta ABSOLUT inte var bra.

Nu är de bara virus hit och dit. Detta dumma virus har blivit viktigare än mig!! Viktigare än lilla stackars mig!! Nu säger Matte att hon är hemma från kontoret, som jag älskar, för att ta hand om sitt Virus!! Hur kan detta Virus vara viktigare för Matte än mig?? Jag får inte busa och leka med Matte, vi går inga lång runder och vi tränar inte... hon bara ligger i sängen med sitt Virus!!! =( =(

Ja jag får me ligga i sängen och kela men HUR kul e de på en skala?!

De roligatse jag gjort idag var att springa upp och ner för trappan för att hjälpa matte stoppa sina kläder i den där maskinen som gör dom blöta. Den maskinen förstår jag mig inte alls på och inte vad man ska med den till heller. Matte stoppar in fullt torra kläder i den. Där inne blir dom blöta så matte blir tvingad att hänga upp dom för att torka. När dom sen är torra hänger hon in dom bakom en dörr till ett pyttet litet rum. Jag och Obbe har 2 såna små rum i vårt rum där matte bla har min BOLL!!! I vilket fall som så klagar Matte alltid på hur tåkigt hon tycker de e att hänga tvätt. Men då kommer min fråga. VARFÖR då stoppa in kläderna i den där maskinen som gör dom blöta?? Låter hon bli detta blir inte kläderna blöta heller och då slipper hon hänga tvätt!! SMART jag är va??!!

Men vad hjälper de så länge jag är den mest ÖVERGIVA hunden i världshistorien just nu =(
HUR får man den där virus att lämna min Matte ifred så jag kan få tillbaka min matte??!! De skulle jag allt bra gärna vilja veta!! Obelix bara skakar på huvudet åt mig och mina probelm och tycker mest jag är knäpp. Han säger att matte e sjuk och när matte blir frisk försvinner viruset. Hmmm.... vad vet han om de??!! De kanske stannar för evigt och då minsann ska han få se hur ÖVERGIVNA vi blir. Men en sak är i alla fall säker... MIN MATSKÅL rör han den där Virus INTE för då minsann... grrr!!!

Nu ska jag gå och lägga mig vid den varma brasan och fundera ut ett smidigt sätt att göra av med den där Virusen!!!

TASS på er

ANNIE

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, smarta tankar där Annie :) Ett virus är inte lätt att ha som rival :) Akta dig nu så du inte tuttar eld på dig själv när du ligger där och trycker vid kaminen! Hälsa matte att hon ska krya på sig och var lite extra snäll mot'na - ett virus är INTE roligt att ha boende i sin kropp.

Kram och kill i nacken

2010-02-16 @ 19:02:12
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Nettiz

Stackars Annie, hon e ju så ensam och uttråkad

2010-02-16 @ 23:31:50
URL: http://bloggis.se/alexis
Postat av: mamma

LYCKA TILL I DAG SABINA O MALENA MED HUNDARNA.

KÖR FÖRSIKTIGT!!!!! KRAMIZZAR......

2010-02-20 @ 09:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback