Tiden går för fort

2010-04-19 @ 22:33:53
För 2 år sedan vid ungefär denna tid en lördgas kväll gick vi och la oss. Jag hade varit ute hela dagen i solen och mådde för en gångs skull väldigt bra av min garviditet. Kanske skulle jag stå ut den månaden som var kvar. Tänk om jag vetat då de jag vet idag! Undrar om jag somnat så lätt då ?? =)

Ungefär vid halv 5-5 vaknade jag av att vattnet gick. Inga förvärkar ingenting. De bara rann vatten över allt. 5-5.30 satt värkarna igång. 6 hade jag kraftiga värkar och blev ombedd att gå och duscha när jag ringde in för jag kunde svara den jag pratade med och då var de inte så farligt. 6.30 fick jag knappt på mig kläderna mellan värkarna och min älskade totte fick mer eller mindre slänga in mig i bilen. 6.50 anländer vi till BB, jag gick in själv. 7:07 födde världens undrbarste lille kille på en vikt av 2640g och 46 cm lång!! Denna dag glömmer jag ALDRIG!!!

Imorgon är de 2 år sedan detta hände....2 år!!!! Jag fattar inte, vart har all tid tagit vägen??!! *SUCK*

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon väntar en dag full med kalas och enbart Jonte grejer =) Min underbara lilla älskade son. Vad vore livet utan dig??


Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis min älskade son på din 2-års dag.

Tänk vad denna lilla guldklimp har satt djupa spår, älskar dig.

Kram

Pappa

2010-04-20 @ 03:59:22
Postat av: Annelie

Det var en snabb förlossning! Grattis än en gång JOnte!



Ja, tiden går fort....och fortare och fortare går den hela tiden.



Kramar

2010-04-21 @ 15:41:00
URL: http://www.mrcollin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback