ALLT eller inget

2009-12-21 @ 21:45:05

Ja så är de i vårt hus i alla fall =)
Som vanligt i denna galna familj har man tusen järn i elden.

Jag bakar, städar, flyttar in, ändrar om, tränar fjärr med Annie, badar Jonte och färgar håret samtidigt medans Eddie renoverar hela vårt stora rum. Ambitionerna va att vara klara med allt innan jul.... nu e dom flyttade till Ny år.... UNDRARA varför??!! hihi

Nu luktar de i alla fall nya lussebullar i huset, barnet sover nöjt och rent i sin säng, hundarna är nöjda mätta och belåtna, taket i stora rummet är färdig mjölkat, rocky road godiset står med tjuvlarm i sina burkar, jag har färg i hårt som snart ska tvättas bort och granen är i alla fall inhandlad... så de ska nog bli jul i flytt röran på Betesvägen oxå =)

Nu ska jag tvätta bort färgen i håret!!













Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja du ligger BETYDLIGT bättre till än jag gör iaf! Jag hár inte gjort nästan något av det jag brukar...tror det blir jul ändå :)

Kram

2009-12-21 @ 23:44:43
URL: http://www.mrcollin.com
Postat av: Annette

Jag e bara tvungen =)) hur mjölkar man ett tak?? Kalla mig arbetsskadad. Hoppas färgen blev bra. Jag har bytt färg. Det e kul, man blir lite anonym.. Ha en riktigt härlig jul.Kram

2009-12-22 @ 09:05:05
Postat av: Annette

Nu fattar jag=) Läs detta ord brunsten, gissa vad jag läser det som på batterier. =))) jag e nog lagom arbetsskadad. Många kramar till dig och din familj också.

2009-12-23 @ 12:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback